Gud: En egoekvilibrist med fødderne solidt plantet på jorden

Jamen dame dog, sagde han. Det er pisse frustrerende at vide, at der sidder en (...) mand (...) der garanteret er indoktrineret analmodstander, sluger røde bøffer til natmad og stemmer Dansk Folkeparti, og han bestemmer hvornår du skal dø, på hans betingelser: Lige når det passer ham, måske bliver det dramascenariet foran hele familien eller nok bare den stille og rolige med den højresvingende Volvo. Jeg tror ikke på autoriteter, og ikke på magt, kun min egen egoisme og selvfede fjernsynsmentalitet, der når realityshows slutter, selv må tage beslutning om at fucke guds magt op og tage handlingen i min hånd, når jeg tager livet for givet (læs det hurtigt, for satan!!!!).

En opsang til selvmordsforskrækkede anti-egoismeprædikanter?
- Næppe, men på en eller anden led, måske alligevel en opsang.

Den var hård?
- Hvis jeg nu bare snakker om de ting, som ingen ved noget om, så har jeg jo altid ret, og ingen er uenige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar