Det er tirsdag, og jeg danser på mine tæer

Det er tirsdag, det er trivielt. Lige så dødkedeligt som når jeg danser på mine tæer mod 52'erens morgentur. Jeg kan nemlig ikke lade være, men når jeg kommer ned til den sagte bus, ja så bliver jeg nærmest nødt til, bare lige hurtigt, at tale et ord med ham manden, der ikke venter på min bus, men derimod (ja, tværtimod: 52'erens kontrast) venter på bus 60E. Det gør ham ikke til en dårlig mand, i hvert fald ikke sådan 100 %, men han må jo have nogle andre prioriteter i livet, end jeg kan prale af. Jeg forstår ikke et gran af hvad han siger, så jeg tænker kun på hvor han kigger hen, når han ikke kigger i mine øjne, og selvfølgelig hvordan mandens læber vrider sig. En mer-end-velkommen bus samler mig op, og jeg tænker over, at det eneste han ville var at låne en cigaret.

Lyt til den her sang og bliv glad og kys og elsk dig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar