Join the slutwalk!

The SLUTWALK-MOVEMENT: A Canadian police officer from Toronto said that in order not to be victimized "women should avoid dressing like sluts”. This remark started a whole movement; the slutwalk-movement! The slutwalk-movement is for everybody! You don’t have to be a woman, a man, heterosexual, gay or in a space between. Slutwalk is for everybody (and non-bodies) who believe that NO means NO, and that a slutty look isn’t an apology for rape. SUPPORT!

Jeg føler virkelig sommeren er over mig i disse dage - og det til trods for at jeg umiddelbart ikke husker at have set så meget vand komme ned fra himlen på én gang. Tiden er bare med mig, og jeg er vel nok også med tiden. Jeg lever stadig højt (og helligt) på gårsdagens rus, virkelig fantastisk aften et sted mellem drømme/himlen/et maskeradebal og et stykke rigtig fint musik. Ja, meget apropos! Sommeren bliver jo ikke værre af, at der er ganske få dage til roskildefestival og derefter Berlin i et par dage og senere jazz-festival på Bretagne. Livet, ikke? Det er jo fint nok! Ja, altså, jeg klager ikke.

1 kommentar: