Kære queers - spring ind!

Dansen ud af skabet er fortid! Lad al verdens queerhænder slå gnister når skabet skal knuses og en verden uden dikterende heteroseksuelle skal være fortid!

Men hvad er det skab? Hvem ejer det, og hvad gavner det? Altså, jeg har aldrig selv sprunget ud af det, ja jeg tror faktisk aldrig jeg har været derinde. Det skulle efter sigende være for afvigere af heteroseksualiteten, og hvis dette er sandt, så er det vist passende at spørge: Hvorfor må heteroseksuelle slippe for at vokse op i et skab? Hvorfor kommer de heteroseksuelle aldrig til et punkt i livet, hvor de må meddele omverdenen, at de som mand er fucking vilde med at få en pik i røven, eller at de som kvinde tegner et overskæg med eyelineren, eller de som mand hellere vil være kvinde? Mine heteroseksuelle venner har aldrig sprunget ud af et skab, men jeg kender potentielle queers, der hellere vil tage livet end at springe ud af det famøse skab.

Der er tydeligvis noget galt.

En stille bøn på en søndag aften: Queers, bash back when heteronormativity strikes you down!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar