Her sidder jeg med min kuglepen, ambitiøse tapeter, velvillige symfonier og råbet fra gaden om mere punk

Yes! Mr. Strunges samlede værker lige mellem mine små rebelske fingre. Jeg vil uden tøven mene, at Michael er en af de mennesker der har fortalt mig - og også andre er jeg sikker på - noget om livet. Ikke alene formåede han at skrive mine følelser ned, men også at overbevise mig om, at disse, selv under så snævre rammer, er uvurderlige og ikke at løbe om hjørner med. Intet menneske skal nægte mig, men enhver må altid være velkommen til at fortælle mig, at jeg om nogen er en særlig fisk, en aerodynamisk klat flødeskum. Når jeg bliver grebet af den hysteriske, revolutionsmusiks delikatesseagtige fremskridt, og fra 4. sal på Østerbro nyder den knivskarpe spænding. Et helt fantastisk forfærdelig, nærmest fanatisk mareridt om en verden. En verden der desperat søger kærlighed, men ingen vil gribe denne syntetiske klode.



FLØDEBOLLERNES PARADE - dét taler for sig selv

1 kommentar:

  1. Årrh han er for go'!
    Den samling ligger også altid på mit gulv ved siden af min seng. En trofast følgesvend.

    SvarSlet